Reklamation
Din åsikt och din feedback är oerhört viktigt och vi vill gärna veta mer om vad som blivit fel. Vi ber dig att fylla i uppgifterna så noggrant som möjligt. När vi mottagit din fullständiga reklamation återkopplar vi till dig inom 5 arbetsdagar.
Observera att vår kundtjänst har längre svarstider än normalt mellan 2024-12-20 och 2025-01-06, men vi strävar efter att återkomma så snart som möjligt.
När du kontaktar oss behandlar vi dina personuppgifter, vänligen läs mer om vår behandling av personuppgifter här.
VIKTIG INFORMATION OM REKLAMATIONER
- Vi tar endast emot reklamationer för produkter som inte har passerat sitt bäst före-datum.
- För att underlätta hanteringen av din reklamation är det viktigt att vi får tillgång till uppgifter från den aktuella förpackningen. Utan dessa nödvändiga detaljer kan vi tyvärr inte hantera din reklamation.
- Vi uppskattar om du kan inkludera bilder som stödjer din reklamation. Detta hjälper oss att få en tydligare bild av det eventuella felet och påskyndar reklamationshanteringen.
- Om du hittat ett främmande föremål är det av yttersta vikt att du sparar både föremålet och förpackningen intakt tills du har varit i kontakt med oss. Om du av någon anledning har kasserat förpackningen och föremålet kommer vi tyvärr inte att kunna behandla din reklamation vidare.